Vår hemsida uppdateras snart med ny design.  Läs mer om vårt nya varumärke.

Vår unika approach på Brand Partnership ger dig möjlighet att tala direkt med våra lyssnare och skapa starka associationer till ditt varumärke. Med spännande möjligheter som sponsorskap, tävlingar och deltagande i populära evenemang kan du ta ditt varumärke till nya höjder. Ta steget in i en framgångsrik framtid med vårt Brand Partnership-program och låt oss guida dig mot en ökad synlighet, engagemang och lojalitet från din målgrupp.

5 anledningar att välja Brand Partnership

  • Anpassade lösningar: Vi utgår från våra kunders behov och skapar skräddarsydda lösningar som motsvarar deras önskade effekter.
  • Expertis inom audio: Vi har en omfattande erfarenhet inom audio och vet hur man når och engagerar mediakonsumenter.
  • Mångsidiga kanaler: Vi erbjuder lösningar inom radio, poddar och sociala medier, vilket ger våra kunder möjlighet att kommunicera direkt med våra lyssnare.
  • Sponsorskap: Vi erbjuder kostnadseffektiva sponsorskapslösningar som ger varumärket positiv exponering och främjar top-of-mind-effekten.
  • Tävlingar och evenemang: Vi skapar skräddarsydda tävlingar och evenemang som driver kundens budskap samtidigt som de underhåller våra lyssnare. Som partner får du möjlighet att associeras med starka radiovarumärken och populära kampanjer på våra plattformar och evenemang.

Så blev Mix Megapols & Anthon Bergs framgångsrika påskkampanj

Ett lysande exempel på våra kraftfulla lösningar var vårt samarbete med chokladtillverkaren Anthon Berg. Där genomförde vi bland annat:

  • Påskäggsjakten: Genom aktivitetsspotar i Mix Megapol bjöd vi in våra följare att delta genom att tagga inlägg med ”Glad Påsk från @Anthonberg” och söka efter gömda påskägg i våra sociala medier.
  • Generösa priser med Gry Forssell med vänner: Anthon Berg blev även vinstpartner i Gry Forssell med vänners påskäggs-aktivering. Under samma vecka erbjöd vi en chans att vinna generösa priser.
  • Synlighet i sociala medier: Vi höll följarna informerade genom annonsinlägg och organiserade en spännande påskäggsjakt där ägg gömdes i våra videos.
  • Exklusiva överraskningar: Gry Forssell och vänner adderade en speciell touch genom sin egen påskäggs-aktivering där chansen att vinna imponerande 100 kg choklad och påskgodis lockade.

”Vi fick ett mycket bättre resultat i vår försäljning än konkurrenterna. Bauer var en väldigt lättsam samarbetspartner och all kommunikation gick väldigt smidigt” Anthon Berg.