17 augusti, 2023

Guide: Så maxar du din annonsstrategi i lågkonjunktur (inkl. kanalval, statistik och ROI-tal)

I den här guiden får du tips på hur du som marknadsansvarig och i en lågkonjunktur använder dig av kostnadseffektiva kanaler och en mediemix som ger dig mest effekt för pengarna.

Ladda ner guide
16 augusti, 2023

5 effektiva sätt att stanna top of mind i lågkonjunktur

Hur balanserar du din begränsade budget med effektivt varumärkesbyggande? Här är 5 effektiva sätt att stanna top of mind och bygga ett starkare varumärke.

Läs vidare
10 augusti, 2023

Smarta formeln: Så tar du marknadsandelar i lågkonjunktur med Excess Share of Voice

När många bromsar sin marknadsföring skapas en unik möjlighet att växa om du spelar dina kort rätt. Med Excess Share of Voice annonserar du smart under lågkonjunkturen – och tar marknadsandelar.

Läs vidare
1 augusti, 2023

3 starka forskningstrender inom varumärkesbyggande

Det finns ett stort kunskapsgap mellan vad företagsledare tror att medier ger för effekt jämfört med vad som faktiskt genererar resultat. Här sammanfattar vi tre faktabaserade takeaways om vilken marknadsföring som bygger starka varumärken och lönsam tillväxt.

Läs vidare
Ljudet av en perfect match
20 juli, 2023

Strategier som gör dina konkurrenter nervösa – med Erik Modig

"Vi Hörs" är en populär podcast med Johnny Strömgren och Anki Berglund från Bauer Media som tar upp ämnen inom marknadsföring och affärsvärlden. I det här avsnittet träffar de Erik Modig - ekonomiedoktor och forskare vid Handelshögskolan.

Läs vidare
10 juli, 2023

9 tips på hur du maxar din kampanj med hjälp av ljud

Vill du veta hur man skapar en framgångsrik kampanj med hjälp av ljud? Här får du 9 tips som kan hjälpa dig på vägen.

Läs vidare