Vår hemsida uppdateras snart med ny design.  Läs mer om vårt nya varumärke.
Spela ljud
Spela trailer

Om podden
I 30 år har Hasse jobbat med att rapportera om brott. Den här podden handlar inte om brottsoffer. Den handlar inte om förövare. Den handlar om utredarna som gör sitt jobb och löser fallen.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner

Kvinnor: 64 %
Män: 36 %

Ålder:
18-24: 11%
25-34: 22%
35-44: 24%
44-54: 26%
55>:    17%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
200 000 / 380 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
Varje måndag och fredag får du följa med bästa vännerna Hanna och Lojsan där de delar med sig av sina liv i Stockholm. I denna podd pratar de ofiltrerat och ärligt om allt vad gäller resor, vänskap, dejting, förhållanden och – ja, allt från pinsamma historier, starka åsikter till att lösa lyssnarnas problem.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 98 %
Män: 2 % män

Ålder:
18-24: 17%
25-34: 59%
35-44: 15%
44-54: 7%
55+: 2%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
90 000 / 139 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
Stella & Hanna närmar sig 30 och medan vännerna skaffar villa, Volvo och barn drömmer Stella & Hanna om något annat. Inspirerat av tv-serien sex and the city får ni följa med dessa två singeltjejer på deras äventyr.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 99 %
Män: 1 % män

Ålder:
18-24: 15%
25-34: 61%
35-44: 16%
44-54: 6%
55+: 2%

Estimerad räckvidd per vecka
65 000/85 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
I podden Tredje Gången Gillt med Sanna Jörnvik Deman och Ida Pilus får vi ta del av djupa samtal, ocensurerade historier och alltid en stor dos feelgood!

Dem är två unga mammor i 25 års åldern som bor i Göteborg

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 95 %
Män: 5 %

Ålder:
18-24: 30%
25-34: 53%
35-44: 8%
45-55>: 5%

Estimerad räckvidd per vecka
20 000/25 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
I ”Älskade psykopat” möter vi män och kvinnor i olika åldrar som anonymt berättar sin historia eller erfarenheter de haft med en psykopat eller narcissist. Den kan vara inom en kärleksrelation, familjen och på jobbet. ”Älskade psykopat” är en podd som berör på djupet och min förhoppning är att den kan hjälpa, stötta och förändra.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 82 %
Män: 16 %

Ålder:
18-24: 10%
25-34: 25%
35-44: 22%
44-54: 25%
55>:    16%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
70 000 / 120 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
Podden Inaktuellt skyr inga samtalsämnen. Frågar du Jonas, Hasse och Linnéa själva så skulle de säga att det är en aktualitetspodd om film, politik och verkliga brott. Men är det inte egentligen så att de bara driver och skämtar med allt och alla? Låt dig förfäras, skratta och övertygas av deras synvinklar och åsikter om precis allt.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Män: 91 %
Kvinnor: 9 %

Ålder:
18-24: 6%
25-34: 15%
35-44: 25%
44-54: 34%
55>:   19%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
35 000 / 60 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
Följ med Gry Forsell och Rebecca Lagin varannan vecka i stallet och hästvärlden. Hör intervjuer med ridsports eliten och entusiaster.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 97 %
Män: 3 %

Ålder:
25-34: 28%
35-44: 32%
44-54: 30%
55>:   7

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
4000 / 5000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
Efter fyra timmars direktsänd morgonradio brukar gänget hänga kvar i studion. De pratar ut, reder ut missförstånd, tar vidare frågor som inte hunnits med, tjafsar förmodligen med Gullige Dansken och de passar på att ta upp de där ämnena som inte riktigt passar in till din frukost.

I 15 minuter, varken mer eller mindre.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 59 %
Män: 41 %
Ålder: 45-54 år

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
18 000 / 48 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
Anis Don Demina och Behrouz ”Berra” Badreh har skrattat sig in i sofforna runt om i landet, här fortsätter de skratta åt det senaste som hänt under veckan.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 59 %
Män: 41 %

Ålder:
<18: 4%
18-24: 28%
25-34: 37%
35-44: 19%
44-45>: 12%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
60 000 / 75 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
Karin Londré och Anna Sandell pratar varje vecka om sin bästa och värsta fascination – mord och sådana hemska grejer. Mord Mot Mord är en vanlig snackig podd, fast om mord. Det är lättsamt prat i ett försök att hantera världens allvarligaste ämne.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 87 %
Män: 13 %

Ålder:
18-24: 17%
25-34: 34%
35-44: 24%
44-54: 16%
55>:   9%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
20 000 / 40 000

Spela ljud
Spela trailer

Om podden
true crime-podden ”Jakten på mördaren” får du varje vecka ta del av ett mordfall. Tillsammans med journalisten Saga Springcorn får du åka tillbaka till tiden då händelsen inträffade och följa med under utredningens gång. 

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 73 %
Män: 27 %

Ålder:
18-24: 13%
25-34: 25%
35-44: 24%
44-54: 23%
55>:   13%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
50 000 / 95 000

Om podden
Något Kajko är den humorfyllda podden där östgötarna Dawwa och Brutti ger dig en dos av skratt i kollektivtrafiken, i väntrummet eller när du står framför diskbänken. Ta del av deras roliga spaningar, fängslande anekdoter och ibland en och annan arg rant – det perfekta sättet att göra vardagen lite mer underhållande!

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 20 %
Män: 80 %

Ålder:
18-24: 11%
25-34: 23%
35-44: 31%
44-54: 25%
55>:   9%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
25 000 / 40 000

Om podden
Podden Don’t wine about it är din nyktra kompis i en alkoholvänlig vardag. För visst kan det kännas väldigt ensamt att tacka nej till alkohol – särskilt eftersom många andra säger ja. I podden hänger Sarah Mansouri med olika gäster i varje avsnitt och pratar om allt som rör ett alkoholfritt liv på ett peppigt, hoppfullt, sårbart, djupt och ärligt sätt.

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 70%
Män: 30%

Ålder: 30-45 år

Estimerad räckvidd per vecka
2500

Om podden
Minnesluckan är en nostalgi och samtalspodd med Rockklassikers radioprofiler Nicke Borg och Janne Innanfors. Det blir rappt och är högt i tak när Nicke och Janne fyller i minnesluckor med roliga minnen och anekdoter från förr.

Du får bland annat ta del av Nickes 35 åriga karriär som frontman och sångare i ett av Sveriges främsta rockband, Backyard Babies. Råa och transparanta tankar, känslor och reflektioner om åren som gått

Målgrupp
Lyssnarna finns representerade i hela landet med en liten överrepresentation i större kommuner.

Kvinnor: 13%
Män: 85%

Ålder:
18-24: 4%
25-34: 11%
35-44: 25%
44-54: 39%
55>:   21%

Estimerad räckvidd & lyssning per vecka
4000/5000

Vill du annonsera i våra podcasts?

Kontakta oss här för att få hjälp med att skapa effektiva kampanjer och nå ut till din målgrupp. Vi kommer guida dig genom processen och maximera din annonsers framgång.

Vill du ha rådgivning?
Klicka här för att boka tid med vår specialist.